Falsk Henrik Berggren och en helt äkta Petter Seander


Nu när klockan är lite senare och 1 april snart slirat över till 2 april så kan jag avslöja det hela:
Nä, Henrik Berggren ska INTE släppa någon soloskiva. Det var mitt bidrag till aprilskämten det här året. Jag fixade ihop Henrik Berggren-sidan, Henrik Berggren-loggan och jag skrev texten. Jag lurade skjortan av er. Och vem vet, han KANSKE släpper en soloskiva i höst, men det är inget jag vet något om. Förmodligen ingen annan heller.

UPPDATERAT: Såklart gick GP på det hela, ringde upp Henrik och kollade. Smart som han är säger han såklart att han ska spela in en skiva i höst, man måste ju hålla myten levande... Läs här.
Aprilskämtet blev plötsligt sanning! Eller? Den som lever i höst får se. Jag hoppas att det är sant!

För att få tillbaka lite god karma så bollar jag upp för Linnéa Saaranens fin fina webbtvinslag med Petter Seander. Vi får hänga med Petter i nästan 14 minuter och det bjuds såklart på en hel del musik. Mycket bra!




Jerry Boman

Inga kommentarer: